کانال بهمن۵۷

لینک کانال.ممبرگیری.تبادل راحت باربات.ویو.سین ...

کانال بهمن۵۷

لینک کانال.ممبرگیری.تبادل راحت باربات.ویو.سین ...

کانال بهمن۵۷

سلام

امید واریم در کانال ما و سایت ما خوشحال شوید همچنین می توانید بافعال کردن ربات برای کانال خود ممبرهای رایگان سین و ویو بازید دریافت کنید و با عضو کردن ربات در کانال خود با دیگر کانال ها تبادل کنید باشکر

بایگانی
آخرین مطالب

دخترک کور

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

@bahman_59

از بد روزگار پسری عاشق دخترکی

 نابینایی می شود که او را با وجود معلولیتش دوست داره .

دخترک همیشه به پسر می گفت اگه من بینا بودم می فهمیدی که چقدر تو را دوست دارم .

اتفاقا فردی پیدا می شود و دو چشم خود را به دخترک نابینا هدیه می کند.

بعد از بینا شدن ، دخترک می بیند که پسری که عاشق اون بود هم نابیناست و به پسر گفت عمری خودم نابینا بودم و نمیتونم با یک نابینا زندگی کنم و خواست اورا ترک کند

اما بی خبر از آن که چشم هایی که حال دختر با آنها به پسر نابینا نگاه میکند همان چشم هایی هست که پسر داستان ما با آن به عشق خود نگاه میکرد .

پسرک رو به دخترک میکند و می گوید :   

(هر جا رفتی مراقب چشم هایم باش!!!)


@bahman_59

  • فرهاد عباسی

نظرات  (۱)

  • مسعود رضانژاد فهادان
  • سلام.
    از مطلب شما دیدن کردم.

    من هم با مطلبی تحت عنوان:
    خواص جالب و عجیب کرفس
    به روزم.
    لینک مطلب: (کلیک)
    http://fahadaniha.ir/post/121

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی